کارگاه هنر

هنروهرچه که گاهی در استان هرمزگان میگذرد

کارگاه هنر

هنروهرچه که گاهی در استان هرمزگان میگذرد

نظر خواهی

                            
                           
                            
                              
                        لطفا نظر خودرا در  مورد این لوگو بگویید. هم درمورد خود واژه هم از نظر
                        طراحی. متشکرم     

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ

جالبه...ارزش داره روش وقت گذاشت بعد نظر داد...
پس من می خوام بعد نظر بدم... خسته نباشید

سلام دوست خوبم . از این همه لطف متشکرم . ژس منتظر خوندن نظرتون هستم . مرسی

نیما سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ

بیشتر یادآور خط نوشته های سبک کوفی بر روی کاشی های فیروزه ای با لعاب آبی است !!
اما با کمی ابتکار و قدرت عمل به شیوهای امروزی و مدرن در آمده است .اما در کل من شیوه نستعلیق را بیشتر دوست دارم چرا که چرخش قلم و موجی که در ان است به چشم بیشتر می نشیند ُ در این خط نوشته خطوط مستقیم و تیزی است که کمی از ملایمت کار می کاهد اما در شیوه نستلیق
حتی چشم ها هم همراه با قلموی خطاط می رقصند !
اما رنگ آمیزی عالی است ِ آبی و سفید !! بی نظیر است

سلام نیما جان . خیلی منونم عزیزم اما این یه آرم نوشته (لوگوتایپ) هستش . بله صحبتهای شما در مورد نستعلیق خیلی به جاست و خط نستعلیق خطیه به عنوان عروس خطوط فارسی شناخته شده و اینم به همون دلایلیه که شما گفتی . نستعلیق همیشه جایگاه خودشو داره . اون انحانا و وقوسهای زیبا خیلی چشم نواز هستن. اما این طرح در واقع یه لوگو هستش . یه کار گرافیکی . بازم ازت ممنونم

سیاورشن سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

سلام امیر عزیز و لذیذ ! کار قشنگی شده .......ولی من فکر می کنم می توانی بهتش هم بکنی ....چطور نمی دانم ....فکر می کنم یک کمی خشن است ...ولی اسم را چون خودم خیلی دوست دارم نمی توانم نظر بی طرفانه بدهم ....خب گوگانا نام قدیمی بندرلنگه است و من عاشق فرهنگ انجا هستم ....راستی بابت مصاحبه ممنون.....روغن ترمز در رفاقت ما موج می زند ...

من چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ http://pardismadhouse,blogsky.com

۱. مجبورم بگم علیک سلام چون این یکی واجبه!
۲. من واقعا و حقیقتا و جدا دیوانه نیستم! و یادم نمیاد هیچ جا خودمو دیوونه معرفی کرده باشم! من حتی با اسم من کامنت میذارم.. از کجا به این نتیجه رسیدی که من دیوونم؟!
۳. نه من زیاد اهل هوار زدن تو خیابون نیستم چون ممکنه مردم نگاهم کنند!!!
۴. امتحان هیچ درسی.. مطمئن باش.
۵. در ضمن دیوونه خونه هم یه اسمه برای دانشگاهی که برای ۴ سال تبعید شدم توش.. شاید یه روزی احساس خوبی بهش پیدا کنم و اسم اینجا رو عوض کردم.. قبول دارم دیوونه خونه اسم مناسبی نیست.. ولی تو اسم بهتری سراغ داری؟!
۶. متاسفتنه لوگو رو ندیدم که بخوام نظر بدم.. اما از اونجایی که اینجا کارگاه هنره امیدوارم چیز خوبی از آب در اومده باشه..

شهلا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.21mehr.com

درود بر تو امیر جان هم میهن نیکم
سپاس که به کومه من خیلی اتفاقی آمدی.
تا درودی دگر بدرود.

احلام چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ب.ظ http://alhamra.blogfa.com

سلام.
خوبی ؟
مرسی !
تلگرافی شد !
میدونی رنگ خدا چه رنگیه ؟
رنگ خدا خودم رو گفتما ... رنگ خدای تو رو نمیدونم !
شاد باشی و سلامت و موفق دوست عزیزم !

صبرا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:56 ب.ظ http://sabra.blogsky.com

من فکر می کنم . فوق العاده به وبلاگت می آد امیر عزیز !! خودت روش کار کردی ؟ اگه اینطوریه باید بگم : من تو زمینه ساده سفید رنگش چیز های سفید کوچکی می بینم ...

علیرضا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ

امیرجان چرا جواب نمیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد