کارگاه هنر

هنروهرچه که گاهی در استان هرمزگان میگذرد

کارگاه هنر

هنروهرچه که گاهی در استان هرمزگان میگذرد

شب نوشتهای یک مرد خاموش


بازهم آمد. همان حالت سابق. نمی دانم وهم است یا واقعیت؟ دیگر وحشتش هم مثل سابق شدید نیست. چیزیست مثل یک روح خشمگین . دست قوی اش را هنوز روی گلویم وفشار زانوی سنگینش را روی بیضه ام احساس می کنم. نمی دانم این ناشی از یک توهم است؟
هرچه که هست یک شکنجه واقعیست که می تواند منجربه مرگ شود. تو ٬ که هستی؟ چراعذابم میدهی؟ آیابیرون ازمنی یا اینکه درون من؟ آیا تو خود منی؟
آیا اصلا وجود داری؟ آیا قدرت تفکر داری؟ نمیدانم دارم با که حرف میزنم٬ باخودم یابا او؟ امشب وقتی او بود٬ نفس کشیدنم داشت کند میشد.احساس سقوط در یک فضای لایتناهی وعمیق. صداهایی که همراه باضربه ای که شبیه باد است و به نرمی شروع میشود و بتدریج اوج میگیرد٬ به شدت به تنت برخورد میکند .
روحت را تکان میدهد .
ترس و ناامنی چیره خواهد شد.
نوعی تشنج٬ نوعی درگیری وحشتناک با کسی که نمیدانی کیست.
کسی یا نیرویی که تو را  افسون کرده.
                                                          
                                                         ***
او تو را میخواهد. او روح تو را میخواهد و تو نمیخواهی خود را تسلیم کنی.این کشمکش تا کی ادامه خواهد داشت؟ آیا میتوانی تا همیشه مقاومت کنی؟
آشفتگی٬ نگرانی و هراسانی نیمه شب .
ترس از سر نهادن بر بالین .
ترس از یک موجود نامرئی.
ترسی که تعریف نشده .
دردهای روحی٬ توهم٬ روح سرگردان٬ بستر شوم ٬ ... اینها گاهی دغدغه های من است .
                                                         
                                                          ***
من امشب باز هم با او مقابله کردم. فشارش خیلی زیاد بود. احساس میکردم با شخصی قوی کشتی میگیرم و در پیچ و خم فنون کشتی اش غرق شده ام.
کم وزیاد شدن فشار دستش را روی گلویم احساس می کردم .حتی چشمهایم باز بود وقتی سعی کردم تنفسم را کنترل کنم تا شاید ریلکس شوم٬ اما وضع بدتر شد .
وقتی که دچار تنگی نفس شدم کاملابیدار بودم .
وقتی که خواستم فریادبزنم و جز صدای گنگ و مبهم ٬ چیزی از گلویم درنیامد٬ کاملا هوشیار بودم.
زمانی که سعی کردم بدنم را تکان دهم و به جز مچ پاها و پلک چشمها همه اندامهایم خشک شده بود٬ بیدار بودم .
                                                          ***

حتی چشمهایم باز بود و خود را غرق در زیر لحاف میدیدم. انگاردر لحافم گم شده بودم و برای رهایی دست و پا میزدم.
خدایا این چیست ؟
آیا فقط ناشی از قدرت تلقین من است ؟
یا اینکه این نیروی خارجی واقعا وجود دارد ؟
چرا به سراغم می آید؟
از من چه می خواهد ؟
روحم را به او تسلیم نخواهم کرد . باید بداند که من نیز سرسختم .
          
                                                        ***
بله مثل همیشه با تو مبارزه میکنم . حتی اگر خیلی دردناک باشد. شاید بتوانی فریاد را از من بگیری . شاید بتوانی کنترل ماهیچه ها از من بگیری ولی مطمئن باش ٬  قدرت تفکرم را هنوز در اختیار دارم و همان موقع که خیلی وحشیانه به من حمله ور میشوی ٬ و من نیز به ظاهر مثل ماهی ای که در  تور   گرفتار شده ٬ دارم تقلا میکنم ٬ بدان که درحال تفکر هستم و روزی به این فرمول خواهم رسید که ٬
چطور میتوان خلاص شد ؟

                                                                                                         
                                                                                                        
  یک مرد خاموش
                                                                                                            

نظرات 18 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:26 ب.ظ http://iranbinblog.blogfa.com

دوستان عزیزتجارت الکترونیک بسرعت راهش را در کشور ما باز میکند و نقش اینترنت در زندگی ما بیشتر خواهد شد لذا نباید فرصت را از د ست داد باید هر چه سریعتراطلاعات لازم را بدست اورید
در راستای این هدف در اینجا یک سیستم مبتنی بر NETWORK MARKETING ایرانی که در نوع خودش اولین واز نظر اینجانب مطمئن ترین و بهترین تا کنون است به شما معرفی می کنم رئوس انچه که در این کار نصیب شما می شود عبارتند از

۱-امکان کسب درامد تا سقف ۵۱۲ هزار تومان در روز از طر یق بازار یابی شبکه ای

۲- دریافت یک کارت اعتباری به نام آ ر یا کارت (توضیح در مورد آریا کارت پایین سایت آمده است) وبر خو رداری از مزایای ا این کارت

۳- برخورداری از مزایای عضویت و خدمات و تخفیف های یک صنعت مفید تجارت الکترونیک در زمینه تامین کتاب .

همه اینها با ۱۵۰۰۰ تومان حق عضویت و درآمد بالا و مناسب ..جزییات کامل داخل سایت..
http://iranbinblog.blogfa.com
http://iranbinbook.myblog.ir
my yahoo id= netw0rk_marketing

سیامک چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:32 ب.ظ http://siamaksalimy.blogsky.com

خسته نباشی .

ممنونم

سیاورشن چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com/

سلام دوست من ! ....بله چندان عجیب نیست ....برای من این جالب است که حرف هر چند هم تو قوی باشی از تو قوی تر است ....و تو باید فرمولی داشته باشی تا بتوانی دوام بیاوری و شاید فرار کنی ....

من فرمولش رو پیدا کردم . اما چون خیلی شخصییه نمیگم . هر کس باید فرمول رهایی خودش رو خودش بیابه . امیدوارم همه به اون برسن .

من پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

آخرش نفهمیدم این یارو کی بود عین بختک افتاده بود به جونت.. راستی لوگو رو هم دیدم.. جالبه اما این نوشته ی روش یعنی چی؟

سلام ممنون. خودم هم نفهمیدم . آخه چیز سردر آوردنی ای نیست . اصلا بی خیالش . مرسی از اینکه لوگورو دیدی. گوگانا اسم قدیم شهرستان لنگه است. میگن مربوط به دوران هخامنشیانه . یه اسم باستانی. اگه اطلاعات بیشتری میخوای میتونم از سیاورشن بپرسم. سبز باشید

سیاورشن پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام دوباره ....قالبت خیلی بهتر شده .....تبریک می گم ....لوگو رو خودت هل دادی سمت چپ؟.......

سلام خوبی ؟ مرسی لطف داری . جای لوگو یکم اینور تر یا اونورتر زیاد اهمیتی نداره عزیزم . عمدا نیاوردمش سمت چپ . ولی فکر میکنم بد نیست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ

SALAM DASTANE ZIBAEI BOOD .

من پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

درود و فراوان درود بر بازدیدکنندگان دیوانه خانه!
خودمو بستم به تخت تا امروز آپ نکنم!
راستی چه جالب! نمی دونستم اسم قدیمی بندرلنگه این بوده.. اصلا کاش می شد یکی تون بیاد یه کار قشنگ بکنه و اسم قدیمی تمام شهرهای استانو بگه.. و اینکه پیشینه اش مال کی میشه.. و اصلا یعنی چی؟

احلام پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ب.ظ http://alhamra.blogfa.com

سلام. خوبی؟
ووووویییی !!! عجب دست بد و بی تربیتی بود ! چقدر فشار داد گلوی این آقاهه رو ! من ترسیدم !
گفتی سیاهَ یاد رنگ خدای خودم افتادم ! آخه میدونی ... بفهمی نفهمی یه نموره سیاهه رنگش !
موفق باشی و پیروز.

شیدا محمدی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ب.ظ

قصه غریبی بود

سلام . هوم قصه بود!

هیچکس جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
بختک!!!
پیروز باشی.

بختک یا بد بختک ؟

soma جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

azizam in moshkeli ke u dari ziyad chize mohemi nist alabate bayad ba ye doktore ghalb mashverat kone ghadimia ino bakhtak minamidand ama in narahati faghat nashi az bad khabidan u roye ghalbete ke baes mishe khun be ghalbet be tore kamel narese va tamame azolatet khoshk beshan khodeto narahat nakon golam

ازت سپاسگذارم . همیشه مهربانی ها ، انسان را دچار انگیزه میکند .

[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

با سلام خدمت دوست عزیز و گرامیم امیر
از من خواسته بودی که در باره ی داستانت نظر بدهم
اولا از عهده من خارجه
ثانیا چیزی که تو بنویسی هرچند خفن اما قابل خواندن است
در ضمن خوشحالم که باهات دوست شدم(البته غیر از اونشب که فرداش خواب موندی و به کارت نرسیدی - اون یه نخ رو میگم یادته ... ) چون میتونم بهت افتخار کنم و بگم با یه ایرونی همه کاره دوستم البته سوتفاهم نشه.
همیشه سرفراز و سربلند باشی پسر ایرونی

رضواندخت جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:36 ب.ظ



با سلام خدمت دوست عزیز و گرامیم امیر
از من خواسته بودی که در باره ی داستانت نظر بدهم
اولا از عهده من خارجه
ثانیا چیزی که تو بنویسی هرچند خفن اما قابل خواندن است
در ضمن خوشحالم که باهات دوست شدم(البته غیر از اونشب که فرداش خواب موندی و به کارت نرسیدی - اون یه نخ رو میگم یادته ... ) چون میتونم بهت افتخار کنم و بگم با یه ایرونی همه کاره دوستم البته سوتفاهم نشه.
همیشه سرفراز و سربلند باشی پسر ایرونی

سلام دوست غریب (قریب) من . از تو سپاسگذارم

دخترخلیج جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ http://dk.blogsky.com/

سلام .
خوبی؟ باز هم که منو شرمنده کردی پسر؟!!
قالب عالی شده فقط پسوردشو میل کنین واسه ام !!!
با جزییاتشو .باشه ؟
راستی حتما لینک خودتو با مرتضی رو تو بلاگ بذار.منتظرما .... تا بعد بای

سلام. مرسی . خواهش

ناناز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ق.ظ http://omidezendegi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون که به وبلاگ من سرزدین
خوشحال شدم
شماهم وبلاگ زیبایی دارین
موفق و پاینده باشین
در پناه حق

سلام . به خلوتکده ات آمدم . اما نشد که کامتن بذارم . یه مشکلی بود که پنجره کامنت ها کامل باز نمیشد . بهرحال از شما ممنونم باز هم خواهم آمد...

عسل شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:34 ق.ظ http://kashane.blogsky.com

سلام
از اینکه به وبلاگ من سر زدید ممنون. امیدوارم همیشه موفق پاینده و عاشق باشی. قربانت ................ عسل

سلام دوست من . منم متشکرم

مریم شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ http://maryambanooo.blogsky.com

سلام
اینجا خیلی جالبه
موفق باشید

سلام . وبلاگت رو دیدم وخوندم . خیلی زیبا بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد